KONTOR és un despatx d'enginyeria i arquitectura especialitzats en Valoracions Immobiliàries i Dictàments Pericials. Col·laborem amb tots els banc a nivell nacional pel tema del finançament i exercim com a Pèrits Judicials en les llistes de Catalunya. Entre d'altres serveis, oferim Projecte de Rehabilitació i d'Execució d'Obra Nova.
¿Cuál es vuestro lema?
KONTOR: solucionem els teus dubtes i els fem realitat
Cuéntanos vuestra historia ¿Cómo empezó el negocio?
Fa dos anys que vàrem començar l'etapa de KONTOR, desprès d'acabar els estudis d'Enginyeria Civil a Dinamarca, per poder oferir al client un major assessorament sobre les valoracions.
¿Quiénes forman parte de vuestro equipo? ¿Qué formación y experiencia tienen?
Actualment, KONTOR està format pel CEO Albert Farré Viles i dos arquitectes tècnics especialitzats en BIM.
¿Subcontrátais algún tipo de trabajo? ¿A quién?
No sub-contractem a cap despatx d'arquitectura però si que tenim contactes en el món de la arquitectura per tenir diferents punts de vista professionals
¿Cuántos trabajos hacéis al año? ¿Cuál es el presupuesto medio?
Normalment, estem realitzant 20-30 valoracions mensuals i tot tipus d'activitats particulars ( cèdules d'habitabilitat, certificats energètics, etc).
¿En qué tipos de trabajos estáis especializados?
Valoracions. Som una empresa intermediària entre Taxadores homologades pel banc d'espanya i Entitats bancàries. Per tant, estem especialitzats en Prèstecs Hipotecàries, ja que ho fem diàriament.
¿Qué trabajos son los más habituales?
Fer valoracions urbanes ( pisos, cases, garatges) i d'altres, com per exemple, explotacions econòmiques ( hotels, centres sanitaris, etc.)
¿Con qué materiales y marcas os gusta trabajar?
Busquem clients particulars per oferir un major assessorament i millor qualitat en els serveis contractats.
¿Qué datos necesitáis para poder pasar un presupuesto detallado?
Necessitariem les dades dels clients, una trucada telefònica explicativa, i en tot cas, fer una visita "interior", depenent del cas, per fer un pressupost ajustat. Sempre estem oberts a rebre Clients a les nostres oficines.
¿Qué os hace distintos de vuestra competencia? ¿Por qué un cliente debería elegiros a vosotros?
Som una empresa jove, amb ganes de crèixer i de poder oferir millors serveis que els actuals, començant per l'assessorament prèvi i una millor qualitat del mateix serveis ( Especialitzats en Valoraciones ).
¿Qué tipo de cliente tenéis? ¿Quién es vuestro cliente ideal?
Immobiliàries ( busquen finançament ), inversors, persones amb problemes davant la documentació de notaria, etc.
Qualsevol client és important per nosaltres, ja que volem SOLUCIONAR el problema vigent i amb rapidessa.
¿Cuáles son las dudas más habituales de vuestros clientes? ¿Qué les respondéis?
Documentació per notaria, quant val el meu immoble, que he de fer, etc.
Estem disponibles 24h via telefònica i oberts 8h diàries a les notres oficines, per resoldre el dubte i enviar en 24h un pressupost.
¿Qué garantías ofrecéis a vuestros clientes sobre los trabajos realizados?
Tenim experiència, sabem el que fem i argumentem detalladament tot els nostres serveis, per a que un cop acceptin el pressupost, ens fiquem en marxa.
¿Qué formas de pago aceptáis? ¿Ofrecéis facilidades en la forma de pago?
Ens fiquem d'acord amb el client, ja que cada cas es particular.
Amb un 50% del pressupost per adelantat, ja començariem a treballar.
Es poden parlar formes de finançament sense interessos.
¿De qué trabajo estáis más orgullosos?
Hem fet grans valoraciones els últims mesos, com valorar un centre sanitari o un Hotel. Totes les feines són important i de totes aprens alguna cosa més cada dia, i és el camí que volem seguir per oferir al client un millor servei.
Dirección de obra y/o coordinación de seguridad y salud
Redactar proyectos varios
Dirección de obra y/o coordinación de seguridad y salud
20 años de experiencia
Trabaja en Lleida
Actualmente este profesional no está disponible, puedes contactar con otros del listado.
Albert L. Millán - Arquitectura Tècnica
26 opiniones
Muy buena.Muy buena.
Vanesa
Redactar proyectos varios
Dirección de obra y/o coordinación de seguridad y salud
+ 9
Redactar proyectos varios
Dirección de obra y/o coordinación de seguridad y salud
Licencias de apertura
Licencias de actividad
+ 7
Cubierta por la
Garantías habitissimo
En habitissimo tu satisfacción, es nuestra prioridad. Y aunque sabemos que no es habitual
que las cosas salgan mal cuando contratas a un profesional a través de habitissimo, si ocurre, estaremos a tu lado.
Por este motivo, ponemos a tu disposición dos garantías que pueden ayudarte:
Garantía habitissimo
Al contratar una empresa o autónomo con Garantía habitissimo.
Cobertura de hasta 1500€ para casos de fraude en anticipos en los materiales de trabajo.
Garantía habitissimo Premium
Al contratar una empresa o autónomo con Garantía habitissimo Premium.
Cobertura de hasta 1500€ para casos de fraude en anticipos en los materiales de trabajo.
El coste de rectificar un trabajo que no se corresponda con lo acordado y cumpla los criterios y
requisitos que puedes ver en nuestros Términos y Condiciones (con un máximo de 1.500 euros).
Saber más sobre las Garantías
Saber más
Trabaja en Lleida
Actualmente este profesional no está disponible, puedes contactar con otros del listado.